FPT varikliai laivams
Galime visiškai patenkinti pramoginių laivų variklių poreikius siūlome nuo 20 AJ 4000 serijos iki 825 AJ CURSOR serijos variklius.
FTP Industrial variklių inžinerinės inovacijos viršūnė – lengvai montuojami ir efektyvūs kompaktiškos ir lengvos konstrukcijos, puikių tūrio ir galios bei svorio ir galios rodiklių varikliai pramoginiams laivams.
FPT Industrial varikliai laivams yra nuo 85 iki 500 AJ galios, jie sukurti profesionaliam naudojimui ir pasižymi tvirta konstrukcija bei funkcionaliu dizainu, todėl yra labai patikimi ir patvarūs.
Aukštas variklių efektyvumas ir didelė galia esant lėtoms apsukoms užtikrina patikimą laivo valdymą net ir sudėtingomis navigacijos sąlygomis bei nedaro neigiamos įtakos variklio ilgaamžiškumui.
Nors šis puslapis visų pirma skirtas naujausiems variklių modeliams, mes taip pat platiname 8000 serijos AIFO varikliu ir jų dalis bei juos aptarnaujame.
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4021 M20 | 2L – NA | 0.686 | 14.7 (20) @ 3600 | – | – | – | ||||||||
4031 M30 | 3L – NA | 1.028 | 22.1 (30) @ 3600 | – | – | – | ||||||||
4041 M40 | 4L – NA | 1.372 | 29.4 (40) @ 3600 | – | – | – | ||||||||
4241 M41 | 4L – NA | 1.995 | 30 (40.8) @ 3000 | – | – | – | ||||||||
4341 M60 | 4L – NA | 2.199 | 44 (60) @ 3600 | – | – | – | ||||||||
4341 SRM87 | 4L – TAA | 2.199 | 64 (87) @ 3200 | – | – | – | ||||||||
N45 100 | 4L – NA | 4.5 | 74 (100) @ 2800 | – | 66.5 (90) @ 2800 | 63 (85) @ 2800 | ||||||||
N67 150 | 6L – NA | 6.7 | 110 (150) @ 2800 | – | 99,5 (135) @ 2800 | 92 (125) @ 2800 | ||||||||
S30 230 | 4L – TAA | 3.0 | 169 (230) @ 4000 | – | 129 (175,5) @ 3500 | 85 (115,6) @ 3500 | ||||||||
S30 230SD | 4L – TAA | 3.0 | 169 (230) @ 4000 | – | – | – | ||||||||
N67 220 | 6L – TC | 6.7 | 162 (220) @ 2800 | – | 147 (200) @ 2800 | 132 (180) @ 2800 | ||||||||
N40 250 | 4L – TAA | 3.9 | 184 (250) @ 2800 | – | 147 (200) @ 2800 | 125 (170) @ 2800 | ||||||||
N67 280 | 6L – TAA | 6.7 | 206 (280) @ 2800 | – | 191 (260) @ 2800 | 169 (230) @ 2800 | ||||||||
N60 370 | 6L – TAA | 5.9 | 272 (370) @ 2800 | – | 243 (330) @ 2800 | 199 (270) @ 2800 | ||||||||
N60 370SD | 6L – TAA | 5.9 | 272 (370) @ 3000 | – | 243 (330) @ 3000 | – | ||||||||
N60 400 | 6L – TAA | 5.9 | 294 (400) @ 3000 | 272 (370) @ 3000 | 243 (330) @ 3000 | 199 (270) @ 3000 | ||||||||
N60 400PD | 6L – TAA | 5.9 | 294 (400) @ 3000 | 272 (370) @ 3000 | – | – | ||||||||
N67 450 | 6L – TAA | 6.7 | 331 (450) @ 3000 | 309 (420) @ 3000 | 272 (370) @ 3000 | 258 (350) @ 3000 | ||||||||
N67 450PD | 6L – TAA | 6.7 | 331 (450) @ 3000 | 309 (420) @ 3000 | – | – | ||||||||
N60 480 | 6L – TAA | 5.9 | [S1] 353 (480) 3000 | – | – | – | ||||||||
N67 500PD | 6L – TAA | 6.7 | 368 (500) @ 3000 | – | – | – | ||||||||
N67 560 | 6L – TAA | 6.7 | 412 (560) @ 3000 | 368 (500) @ 3000 | 331 (450) @ 3000 | – | ||||||||
N67 570 | 6L – TAA | 6.7 | 419 (570) @ 3000 | 368 (500) @ 3000 | 331 (450) @ 3000 | – | ||||||||
C90 620 | 6L – TAA | 8.7 | 456 (620) @ 2530 | 405 (550) @ 2530 | 368 (500) @ 2530 | 331 (450) @ 2530 | ||||||||
C90 650 | 6L – TAA | 8.7 | 478 (650) @ 2530 | – | – | – | ||||||||
C13 825 | 6L – TAA | 12.88 | 607 (825) @ 2400 | 552 (750) @ 2400 | 478 (650) @ 2400 | 442 (600) @ 2400 |