CNHI gaminiai pramonei
FIMS taip pat platina pramonei skirtus CNHI variklius.
- 2,3 ir 3,0 litrų SOFIM varikliai
- I-3, I-4 ir I-6 cilindrų konfigūracijos NEF varikliai, kurių nuolatinė galios išeiga siekia nuo 80 iki 227 AJ
- CURSOR I-6 variklių šeima: darbinis tūris – 7,8, 10,3 ir 12,9 litrų, nominalioji galia – nuo 236 iki daugiau nei 530 AJ
- Didelės galios VECTOR V-tipo 6, 8 ir 16 cilindrų varikliai: darbinis tūris – 15, 20, 30 ir 40 litrų, nominalioji galia – nuo maždaug 700 iki daugiau nei 2000 AJ
Ypatinga variklių konstrukcija ir naujausios technologijos leidžia juos naudoti įvairiausiems pramonės poreikiams:
- inovatyvi konstrukcija
- daugiavožtuvės sistemos
- fiksuotos ar kintančios geometrijos turbokompresoriai
- modernios mechaninio įpurškimo sistemos
- aukšto slėgio bendros magistralės (Common Rail) įpurškimo sistemos
- elektroniniu būdu valdomi kuro siurbliai
Taip pat tiekiame ir aptarnaujame senesnio AIFO tipo variklius.
|
|
|
|
|||||
N45 MNA 2 pakopa | 4L D.I. NA | 4.5 | 60 (81) @ 2300 | |||||
N45 MSA 2 pakopa | 4L D.I. NA | 4.5 | 60 (81) @ 2300 | |||||
N45 MNS 2 pakopa | 4L D.I. TC | 4.5 | 74 (100) @ 2300 | |||||
N45 MSS 2 pakopa | 4L D.I. TC | 4.5 | 74 (100) @ 2300 | |||||
N67 MNA 2 pakopa | 6L D.I. NA | 6.7 | 81 (110) @ 2500 | |||||
N67 MSA 2 pakopa | 6L D.I. NA | 6.7 | 81 (110) @ 2500 | |||||
N45 MNT 2 pakopa | 4L D.I. TAA | 4.5 | 82 (111) @ 2200 | |||||
N45 MST 2 pakopa | 4L D.I. TAA | 4.5 | 82 (111) @ 2200 | |||||
N45 MNT 2 pakopa | 4L D.I. TAA | 4.5 | 94 (128) @ 2300 | |||||
N45 MST 2 pakopa | 4L D.I. TAA | 4.5 | 94 (128) @ 2300 | |||||
N40 ENT 2 pakopa | 4L C.R. TAA | 3.9 | 107 (145) @ 2300 | |||||
N67 MNT 2 pakopa | 6L D.I. TAA | 6.7 | 120 (163) @ 2300 | |||||
N67 MST 2 pakopa | 6L D.I. TAA | 6.7 | 120 (163) @ 2300 | |||||
N67 MNT 2 pakopa | 6L D.I. TAA | 6.7 | 129 (175) @ 2300 | |||||
N67 MST 2 pakopa | 6L D.I. TAA | 6.7 | 129 (175) @ 2300 | |||||
N60 ENT 2 pakopa | 6L C.R. TAA | 5.9 | 169 (230) @ 2300 | |||||
C78 ENT 2 pakopa | 6L E.U.I. TAA | 7.8 | 220 (300) @ 2200 | |||||
C10 ENT 2 pakopa | 6L E.U.I. TAA | 10.3 | 295 (400) @ 2100 | |||||
C13 ENT 2 pakopa | 6L E.U.I. TAA | 12.9 | 368 (500) @ 1900 | |||||
V20 ENT 2 pakopa | 8V C.R. TAA | 20 | 640 (870) @ 2100 | |||||
F32 MNS 55kW 3 pakopa | 4L D.I. TC / I-EGR | 3.2 | 55 (75) @ 2500 | |||||
F32 MNS 61kW 3 pakopa | 4L D.I. TC / E-EGR | 3.2 | 61 (83) @ 2500 | |||||
F32 MNT 3 pakopa | 4L D.I. TAA / I-EGR | 3.2 | 65 (88) @ 2500 | |||||
N45 MNS 3 pakopa | 4L D.I. TC / I-EGR | 4.5 | 66 (90) @ 2200 | |||||
N45 MSS 3 pakopa | 4L D.I. TC / I-EGR | 4.5 | 66 (90) @ 2200 | |||||
N45 MSS X 3 pakopa | 4L D.I. TC / I-EGR | 4.5 | 74 (100) @ 2200 | |||||
N45 MNT 3 pakopa | 4L D.I. TAA / I-EGR | 4.5 | 74 (101) @ 2200 – 93 (126) @ 2200 | |||||
N45 MST 3 pakopa | 4L D.I. TAA / I-EGR | 4.5 | 74 (101) @ 2200 – 93 (126) @ 2200 | |||||
N45 ENT 3 pakopa | 4L C.R. TAA / I-EGR | 4.5 | 104 (141) @ 2200 | |||||
N67 MNT 3 pakopa | 6L D.I. TAA / I-EGR | 6.7 | 129 (175) @ 2200 | |||||
N67 ENT 3 pakopa | 6L C.R. TAA / I-EGR | 6.7 | 175 (238) @ 2200 | |||||
C87 ENT 3 pakopa | 6L C.R. TAA / I-EGR | 8.7 | 200 (272) @ 2100 – 230 (313) @ 2100 – 260 (354) @ 2100 | |||||
C10 ENT 3 pakopa | 6L E.U.I. TAA / I-EGR | 10.3 | 265 (360) @ 2100 – 290 (394) @ 2100 – 315 (428) @ 2100 | |||||
C13 ENT 3 pakopa | 6L E.U.I. TAA / I-EGR | 12.9 | 325 (442) @ 2100 – 350 (476) @ 2100 – 375 (510) @ 2100 |